Draudzīga apkalpošana

Apdrošinātāja uzticamību var patiesi novērtēt tikai tad, kad iestājas apdrošināšanas gadījums. Mūsu uzdevums ir palīdzēt klientam visneparedzētākajā un grūtākajā situācijā. Koordinēta mijiedarbība ar klientiem vienmēr ļauj ātri un efektīvi saņemt apdrošināšanas atlīdzību.

 

Diennakts karstā līnija

Mēs zinām, ka problēmas vienmēr rodas visnepiemērotākajā brīdī un prasa tūlītēju klienta un viņa apdrošinātāja reakciju. Jebkurā diennakts laikā jūs varat sazināties ar mums pa karsto tālruni mūsu birojos Rīgā: +371 28 688 777 vai Maskavā: +7 926 426 83 36.

 

Klientu atbalsta dienests “24/7/365”

Visiem mūsu zaudējumu noregulēšanas speciālistiem ir diennakts pieeja e-pastiem. Mūsu klienti var būt droši, ka palīdzība atnāks, tiklīdz viņiem tā būs nepieciešama! Mēs aktīvi iesaistāmies apdrošināšanas zaudējumu noregulēšanas darbos jau agrīnos apdrošināšanas gadījumu iestāšanās posmos, izdarot secinājumus ne tikai, pamatojoties uz pieejamajiem dokumentiem, kā to dara daži citi uzņēmumi.

 

Starptautiskais ekspertu tīkls

Daudzu gadu praktiskais darbs ļāva mums izveidot savu surveja ekspertu un citu profesionāļu tīklu no visas pasaules, un mēs pieslēdzam viņus darbam, kad tas ir nepieciešams klientiem. Ikdienā mēs strādājam ar ekspertu tīkliem Cesam un Lloyds.
Atkarībā no situācijas uz apdrošināšanas notikuma vietu dodas tieši tā virziena speciālists, kāds nepieciešams konkrētā situācijā. Survejera uzdevums ir ne tikai izprast situāciju un novērtēt zaudējumus, bet arī palīdzēt klientam esošajā situācijā.

 

Juridiskais atbalsts

Mēs sniedzam saviem klientiem juridisko atbalstu neatkarīgi no apdrošināšanas gadījuma veida un vietas. Ja rodas zaudējumi saistīti ar atbildību mēs sniegsim aizstāvību pret nepamatotām prasībām, kā arī juridisku atbalstu tiesā vai šķīrējtiesā. Mēs atbalstām savus klientus arī  gadījumos, kad maksimālais apdrošināšanas atlīdzības maksājums saskaņā ar polisi ir mazāks nekā apdrošināšanas pašriska summa.

 

Risku vadība un konsultācijas

Mūsu ilggadējā pieredze ļauj mums ne tikai panākt maksimālu zaudējumu atlīdzības izmaksu un prasību apmierināšanu, bet arī sniegt pakalpojumus riska kontrolei un zaudējumu novēršanai.
Mums ir pieeja starptautiskām jūras kuģu datu bāzēm, kas ļauj novērtēt konkrēta kuģa stāvokli un / vai flotes operatora apdrošināšanas vēsturi. Mēs palīdzēsim izpētīt klienta līgumu novērtējot pušu atbildību aspektu pilnīgumu, kā arī novērtēt riskus, kas var rasties termināļu noliktavās, kuras plānots izmantot preču uzglabāšanai.

Atlīdzības pieteikums

© Marine Services Group